Merhaba arkadaşlar 5 gün önce memeden kesmek için napmaliyim postu açmıştım. Bugün 5.günümüz tam unuttu diyemem ama ilk güne göre çok cok iyi yol katettik şevkatle konuşarak ilerliyoruz. Herkes acı sür salça sür dedi ama ben dinlemedim kimseyi ona anlatarak ielrledum ve başarıyorum sanırım memeden kesmek benim için en zor şeyden birisiydi ayrıca gece de her saat başı Kalkiyordu şuan 1 kez kalkmaya başladı çok şükür sizinle paylaşmak istedim kızım 19 aylik 16 günlük bu arada