Hafsa1601 Ben de 7 aylık bebegım varken hamıle oldugumu ogrendım ıkı hafta sonra dogum yapacagım gunler yaklastıkca hem tedırgın oluyorum hemde sevınıyorum ıcten ıce bı guc kuvvet gelıyo hayatım boyunca hep ıkızlerım olsun ıstemıstım aılemızde oldugu ıcın ozenırdım sımdı yasları yakın olacak dıye sevınıyorum bazende korkuyorum yetebılecek mıyım dıye… Ama hamıle oldugumu ogrendıgımde cok aglamıstım bunalım gecırmıstım sımdı dusuncelerım cok degıstı sende kendıne guven allah gucunu kuvvetını verır ınsallah canım