Kızım 11 ay 22 günlük yaşımıza giricez..Kollarından tutup yürüttüğümde de parmak uçlarına basarak gidiyor..Tek büyüttüğüm için mecbur yürüteçe koydum..Yerde de vakit geçittiriyordum hala daha öyle devam ediyoruz..Hiç emeklemedi bana benzedi ama ben 11 aylıkken yürümüşüm..Yürüteçteyken de parmak uçlarında gidiyor koltukta duruyor orda sıralarken tam da basıyor yana kayarken ama onun haricinde hep parmak uçlarında..Ayakkabı aldım ayakkabıyla yürüyemedi kalın olanlarlada gidemedi ince yumuşacık olanlarlada takılıyor atamıyor ayağını gibi..