Adaninannesi09 Merhaba arkadaşlar kızım doğduğunda saçsızdı şimdi 1 buçuk yaşında hala çok az zorla ince lastik tokalarla topluyorum önden 1 tane arttırmak İçin önerisi olan var mı
Dedimolabilir Adaninannesi09 bende kizim 40 cikti sacini kazıttik, uzamaz diye dusundum ama simdi gür ve kivircik saclari var. Arada badem yagi suruyordum yarim saat bekletip yikiyordum hem yumusak hem saglikli uzadi.
Perimasali Adaninannesi09 kızım 2 buçuk yaşında halen daha kısa ve ince telli yaşıtlarına bakıyorum maşallah hem gür hem daha uzun bende araştırıyorum ama bulamıyorum ne yapılabilir :(
lalbg Adaninannesi09 kızım 22 aylık hala çok az saçı var😊 az saçlı bebekler için de tokalar var internetten araştırabilirsiniz😊 ama ne yapılır bilmiyorum çünkü ben hiç bu konunun üzerine düşmedim bebekken benim de saçım yokmuş🤷🏻♀️