Arkadaşlar bebeğim ne gündüz ne gece uyumuyor ağlıyor doktor çok gazı var dedi bu sebebi olur mu bu yüzden mi böyle 51 günlük ama ne kucakta duruyor ne uyuyor bayılmak üzereyim hiç durmuyor özellikle saat 4-9 arası bayılacak derecede nefessiz ağlıyor 😔😔😔😔😔