Merveayazz Daha çok yeni biraz sabırlı olun. Benim kizimda bezi bırakalı 6 ay kadar oluyor. Biz ilk bırakırken geceyle birlikte kestik. En buyuk avantajimiz bu aslinda. Başlarda altına kaçırdı. Hatta islakliktan asiri rahatsiz oldu. Bu yuzden zamanla artık bezi olmadığını, üstünün ıslandıgını, cisi geldiğinde söylemesi gerektiğini, tutması gerektigini öğrendi. Yatmadan 1 saat önce içeceği kesiyorum ve yatmadan hemen önce tuvalete götürüyorum. Bir iki hafta geceleri altına kaçırdı. Ben hiç saat kurup uyandirmadim. Eğer ki mizırdanıyorsa muhtemelen çişi geldi diye kalkıp soruyordum. Geldiyse yapıyordu. Yoksada geri yatıriyordum. Sakin tekrar beze dönmeyin aksi halde ikinci denemeniz çok daha zor olur