2 gündür oglum çok kötü burnu akıyor nefes alamıyor aferin kullanıyoruz sadece ama hiç bir faydası yok . Öğlen uykusunda kalın giydirip terletsem işe yararmı ki acaba ? Bizlerde öyleyiz ya terleyince hastalığı atıyoruz acaba bebeklerde de işe yararmı ki ? Bu arada 17 aylık