Sizde durumlar nedir acaba ?atak döneminde nasıl yapıyorsunuz 😟 bebeğim aşırı haretktli bi sn duramıyor oyun halısında hemen sıkılıyor sürekli etrafa bakmakla meşgul 😄emerken de aynı şekilde merakından ememiyor 😩 inatlaşıyoruz resmen .bir de yüz üstü dönmeyi öğrendi sürekli dönmek istiyor ..gece bile yüz üstü yatmak istiyor 😩sırt üstü koyunca ağlıyor uyanıyor ısrarla yüz üstü dönüyor .normalde ana kucağına koyup yemek yapardım izlerdi beni aetık durmuyor 😩 aynı şeyleri yaşayan var mı tek biz miyiz 😩 çok zorluyor ..emmemesine de üzülüyorum