Oğlum normalde babasıyla babaannesiyle vs vakit geçirirdi son bi haftadır (işe başlamama da 10gün kaldı) ne babasıyla ne babaannesiyle durmuyor. Dişleri çıkıyor ondan diyeceğim ama bilmiyorum. Heryere beni de çağırıyor bensiz hiçbişey yapmıyor. Bu kadar değildi. İşe başlayacağımı söylediğim için mi oldu bilmiyorum. Ne yapmalıyım