elffaltn Derinbebek bizde dun rotanin 2. Dozunu olduk rotayi agizdan yaptilar bacaktan bexsero yapildi yani menenjit ama bu asiyida sizin bilginiz olmadan yapamazlar ozel asi cunku
Nkht2705 Derinbebek bizim de 3. Ayda rota ve menenjit aynı anda olacak kısmetse.Sizde de ağızdan damla şeklinde olan rota diğer iğneli olan menenjit olabilir mi acaba??
sedaykn Tugbaf Menenjit yaygın olduğu için artık 2. Ayda başlatıyorlar önlem amaçlı. Biz de 3. Ayda olduk