18 aylık bebeğim. 3 4 aylıktan beri memede uyuyor her türlü yöntemi denedim uyku eğitimi vermek istedim ama olmadı olmadı. Zaman geçtikçe memeden uzaklaşır dedim tam tersi iyice bağımlı hale geldi. Sütüm çok yok bizimki sadece bağımlılık ve artık bu beni fazlasıyla yoruyor. Bu durumu yaşayıp da memeyi bıraktıran hanımlar nasıl yaptınız. İki gündür her istediğinde meme vermemeye çalışıyorum ama çok aksileşti huysuzlaştı 😔 ayağımda sallayarak uyutayım diyorum yok yarım saatten fazla uğraşıyorjm uyutmak için. Çok yıprandım ve yoruldum. Fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim