bebeklerde doyma hissi yoktur.. benim kızım da kusuyordu acile götürdük bi dolu test yaptılar kan ve idrar.. temiz çıktı sonuçta çok fazla yedirmişsiniz bebek anlamaz doyduğunu dediler..fışkırır gibi kusmuyorsa hastalıktan ziyade çok yemekten reflü gibi çıkarıyorlar..
ilk aylarda mideleri 30-60 ml civarında oluyor.. şimdi takip edip yediriyorum.. emme refleksi için emzik kullanıyorum.. bağımlı gibi de emzik kullanmıyor uykuya dalarken ihtiyaç duyuyor..