Merhabaaa, bebeğim 1. Buçuk aylık philps avent emziği almadı maalesef. Şimdi farklı bir emzik almayı düşünüyorum. Önerileriniz var mıdır? Her bebek farklıdır tabiki ama en azından aklımda bir kaç seçenek olur diye düşündüm🌸
Önerilerinizi paylaşırsanız çok sevinirim🍀