Saliha03 Bu ayda bebişli sapanca ya giden varmı soğuk mu olur yada orada yaşayanlar bilgi verebilir mi ya
edanrr biz de ya karavanla ya da sapancaya ufak kaçamak yapacağız, bir sorun olmaz herhalde ya🥲yinede bekleyeyim şurada😂