25 günlük bebeğim var aşırı gazı var sap simplex kullanıyorum 3 defa 15 damla şeklinde fayda etmiyor kızıma kullanmıştım fayda etmişti karnı gur gur ediyor uykusu var uyuyamıyor emdiğini kusuyor masaj banyo yaptırıyorum yiyip içtiğine dikkat ediyorum yine oluyor ne yapmam lazım gaz damlası fayda etmiyor olabilir mi