havuclukekim 3 buçuk aylık bebişim son günlerde benden başkasına gidince ağlıyor hiç sakınmadık bu zamana kadar neden böyle oluyor anlamıyorum basına gelen var mı ??
tosbikannesiiiiiii havuclukekim bende kv lerle altlı üstlü oturuyoruz. Onları bile bi gün görmese öbür gün gördüğü zaman ağlıyor unutuyorlar galiba
Gnc27 Yabancı kişileri ayırt ediyorlar çünkü aetık .benim bebeğim de böylr ama normal bence . 4 aylık
havuclukekim Gnc27 geçicidir umarım 😬 her gün dışarda arabayla gezdiriyorum o zmn çok insan görüyor seviyorlar alışık normalde ama anladım
havuclukekim tosbikannesiiiiiii babasını daha yeni yeni tanımaya başladı naptın adam sabah gidiyor akşam geliyor işten 😅