deno1 10 ay olarak düşünmeyin öncelikle düzeltilmiş yaşına göre daha 8 aylık. 8 aylık bebek emekleyecek diye birşey yok. Benim oğlum da prematüre düzeltilmiş 7.5 aylıkken emekledi 1 hafta sonra da tutunup kalkmaya başladı. Ama biz 3 aylıktan beri fizyoterapist ile çalıştık onun faydası olmuştur yoksa çok tembel bir bebekti dönmek bile istemiyordu. Karın üstü egzersizler çok faydalı ilgisini çekecek birşeyler bulun hep o şekilde teşvik edin. Kasları güçlendikten sonra kendini hazır hissettiğinde başlayacaktır.