kahvekokusuu benim kızım da 23 aylık her hafta gidiyoruz oyun grubuna. Bu yaş grubunu ebeveynsiz almıyolar zaten. 36aya kadar ebeveyn destekli oluyor oyun grupları(en azından benm götürdüğüm bütün gruplar böyle, belki farklı olanlar da vardır bilemiyorum). Oyun grupları kollektif çalışma bilincinin gelişmesine, paylaşmayı öğrenmeye, etkinliklerle birlikte yaparak öğrenme sürecine katkı sağlamaya yönelik oluyo. Her hafta ayrı bir konsept oluyo onun üzerine 4-5 etkinlik yapılıyo genelde. Dolayısıyla verilmek istenen bilgi pekiştiriliyo, oyun ve etkinlik sayesinde. İnce motor becerileri için, dil gelişimi için de faydalı. Ben de evde sürekli kızıma oyun kuran oynayan bi anneyim ama oyun grupları çok daha farklı oluyo. Bu birazda öğretmenin birikimi ve yaratıcılığıyla ilgili tabi. Biz aynı konsept denk geldiğinde yine aynı etkinlikler mi olacak acaba derken hiç akla gelmiycek şeyler hazrlamış oluyo mesela öğretmenimiz. Bence deneyin çocuğunuz severse devam edersiniz.