Ilaydaa 2 aylık bebeğim hayır der gibi hızlı şekilde kafasını sallıyor 5 sn falan sürüyordur bunu 2 3 kere gözlemledim şimdi tekrar edince korktum ve araştırınca nöbet epilepsi gibi şeyler çıkıyor bilgisi olan bebeği yapan var mı
menek16 Ilaydaa Hangi durumda yapıyor bunu benim bebegimde 1 ay 8 günlük meme de emzik de ve biberon da yapıyor heyecanlandığından 🥰
eserekli_kiz11 Ilaydaa hayr der gibi değilde başıni hizli bir sekilde saga sola çeviriyor du oda yeni yeni etrafi kesfediyolar
Ilaydaa eserekli_kiz11 evet hızlı şekilde sağa sola kaç aylık bebeğiniz ama çok hızlı oluyor 5 sn ye falan sürüyor
eserekli_kiz11 Ilaydaa yavaş yavas etrafi kesmetfeye başlıyorlar normal bi davranis bence endise etmeyin
ikizerkekannesi Ilaydaa ayy ikizlerimden biri çok yapardı 5-6 ay civarında bitti yapması şuan 3 yaş olucak bir sıkıntısı yok uyumak için yatınca biberonu görünce fln yapardı
ikizerkekannesi Ilaydaa hadi ya video fln çekip gösterseniz doktora yani benim nöbet fln hiç aklıma bile gelmedi sanmıyorum nöbet olduğunu bir dönem bir çok bebek yapıyor önce video çekip gösterin bence ona göre karar versin doktor