2 aylık kızımın doğumundan itibaren geçmeyen pişiği var. Doktor alerjiden şüphelendi,15 gün süt ürünleri ve et tüketmemi istemedi. Alerji süreci nasıl ilerliyor eğer alerjisi varsa,merak ediyorum. 1 hafta sonra tekrar kontrolümüz var
Doktor mantar ve pişik ilacı yazdı eğer ilaçlar sayesinde pişiği geçerse diyetin yarayıp yaramadığını nasıl anlarız aklımda bir sürü soru var🫣