Merhaba sezaryen sonrası korseyi ne kadar zaman kullandınız anneler ve gercekten faydasını gördünüz mü? Ben doğum yapalı 2 ay oldu 1.5 ay kullandım bıraktım şimdi göbeğim var 😂 acaba daha mı uzun süre kullanmam lazımdı nerde neyi yanlış yaptım merak ediyorum tekrar mı kullanmaya başlasam faydası olur mu 🥲