kokusudalin evet dogru. Kim basvurduysa onun adına halk bankasından hesap acılıyor. SMS ile kendi iban numarası gönderiliyor. Siz o iban No ya 500 TL atıyorsunuz.toki o hesaptan parayı cekıyor. Tekrar bilgilendirme sms gelıo paranız tahsil edilmiştir e devlet den son durumu takip edebilirsiniz diye 🤗