purpleblue tamamen ayrı durmanıza gerek yok. Ben n95 maske üstüne cerrahi maske takmıştım, ellerime de devamlı dezenfektan sıkıyordum. Oğlum beni emmeden uyumuyordu o yüzden bu şekilde birlikte uyumuştuk, oğluma bulaşmadı. Ama ayrı kalsanız da unutmaz üzülmeyin 🌸🌸