Sapasağlam sıcacık tutuyor içi yünlü, şapkalı tertemiz 🤩
Eviniz soğuksa evde yada dışarıda kullanıma uygun
Ben bebeğimi dışarı çıkarırken giydirdim sadece çok sıcak tutuyor
Üstte kalsın 🤩
🥳
Kaç aylık
Enesim34 6-9 aylık
Kargo kaç TL oluyor ?
Enesim34 uygulama kullanıyorsanız oradan alabilirsiniz isterseniz ismim aynı