Emzirmeye devam edin güneşe çıkarın. Beyaz ışık açın altına yatırın. Benim bebeğimde 27 çıktı doktor çok yüksek değil dedi emzir ve ışık altında tut dedi. Herhangi birşey yapmadı biraz geç geçti ama çok şükür bir yan etki görmedik. Sağlıcakla geçti. Sadece 1 hafta 10 gün uzun sürdü normalden.