Efeninannesi_1 Size tavsiyem bir an evvel özel eğitime başlayın, işe yarasın yaramasın bir yerden başlayın imkanınız varsa. Bu süreçte yerli yabancı dünya kadar yazı okudum, bahsedilen diyet tedavileri, bazı uçuk tedavilerin kanıtlanmış bir başarısı yok. Böyle çaresiz dertler olduğunda ortalık hayal tacirlerinden ve soygunculardan geçilmiyor. Bilinen en iyi yöntem şu an için erken teşhisle birlikte yoğun özel eğitim. Ben de kızımla benzer yoldan geçiyorum. Ergoterapistle başladık, yakında bir uzman pedagog ve dil uzmanından destek alacağız. Ben her şeyimi kızıma adamaya razıyım yeterki bu illeti en hafif şekilde atlatabilsin. Kızım 2.5 yaşında, keşke daha erken başlasaydık diyorum, bizi yanıltan çocuk doktorumuz oldu, yoksa çok daha erken tedbir alırdık.