1 hafta önce karar verdim 34 aylik ve 1 bucuk uasindan sonra başladı izlemeye özellikle her yemek vaktinde alırdı eline ara ara denesem de 1 hafta önce kesin karar verdim cunku kendi dünyası kalmadı. Orda ne görüyorsa isimler oyunlar diyaloglar ne ise onu yapmaya çalışıyordu. He faydasını görmedim mi evet gördüm öğrendiği çok şey oldu . Ama artık kendi yaraticiligini kullanma vakti gelmişti. oncelikle telefonu hiç elime almadım. Kaldırdım. Yemek yerken zorlanırim diyordum . İstedi tabiki telefonun internetini kapatıp bozuldu bak dedim. Acilmayinca bana verdi. Bubsurecte akıllı saatimden şarkılar açıp dans ediyordu. 4. Gun bugün. Yemeğini kendi yemeye başladı çünkü yemek yerken bir sey izlemiyordu. Oyun kuruyor zaten kuruyordu ama kendi cümlelerini kullaniyor. Konuşması hepnilerdeydi ama 4 gunde bile gözle görülür fark oluştu. Tabi sigara tiryakileri gibi arada yoksunluk krizine giriyor 😀 mesela telefon diyor bozuk diyorum . O zaman çikolata diyor . Yok annecim diyorum . O zaman muz diyor muz yiyor armut diyor armut yiyor.
Yemek yemez diye düşünüyorum sadece mama sandalyesine oturmuyor gezerek yiyor şimdilik. Yani çok da zor değilmiş gerekli özeni gostermemisim. Uykuya dalma süresi çok uzundu şimdi telefon olmayınca hareket ediyor ve yoruluyor. Ben telefonu sadece yemek yerken veriyordum 20 dakika desen 3 kere yiyor 1 saat gunde izliyordu. Nereye kadar giderse oraya kadar vermeyi düşünmüyorum. Mutluyum maşallah diyelim de böyle devam etsin