Ervaserra1 benim bebeğim 20 aylık, öğretmenim ve günlük çok az çalışıyorum birkaç saat sadece. Oğluma annem bakıyor o yönden içim çok rahat anneme de yaz tatili boyunca alışmıştı. Yemesi uykusu annem ayarlıyor. Ama temizlik için birini arıyorum ben de, çünkü işten geliyorum ve vaktimi oğluma vermek istiyorum ilk defa böyle ayrı kalıyoruz doğum sonrası çalışmadım ücretsiz izin kullandım. Okuldan gelince bana çok yapışıyor ben de ona tabi. Temizlik falan insanın dermanı kalmıyor. İki bebeğim olmadığı halde hem bebeğe bakacak biri hem de temizliğe yardımcı ihtiyacı duyuyorum ben. Sizin 2 küçük olacak, ama tavsiyem bakıcı ile eve yardımcıyı ayrı ayrı tutun diğer türlü bebekle tam anlamıyla ilgilenemez.