23 günlük bebeğim başta mama desteğimiz vardı ama son 1 haftadır herşey yolundaydı kilo alımı fazla olduğu için doktor mamayı bile bıraktırdı sütüm gayet yeterliydi. Dün biraz kaynananamla sorun yaşadık moralim pek iyi değildi sabah uyandığımda sütüm çok çok azdı sağmayı denedim yine de gelmedi normalde dolu olurdu 😭 süt Miktarı böyle artıp azalır mı ara ara yoksa stresten sütüm mü gidiyor 😞😞 lütfen yardım edin ne yapmalıyım 🙏