Merhaba iki bebegimide akademide kucagima
aldim ben Arzu hanimda dogum
yapmistim ama doktorm y.disina gitti hastaneden cok memnun kaldim hem hijyenik hemde ebeleri
cok ilgililer . Hastane cok temiz yemekleride cok guzel . Dogum masraflari icinde kapi susu ve gotograf cekiminide vardi kizimk gecen sene eylulde kucagima almistim ozaman oyleydi simdi
nasil bilemiyorum ama hastane konusunda dusunuyorsaniz tereddut etmeyin derim