Mebiyu gece sütü yağlıdır , gündüz sütü daha çok sıvı içerir hatta akşama doğru iyice azaldı gibi gelir sütün. İlk aylar bebeklerde doyma kavramı pek yoktur. Çok verip reflü yapmayın , sürekli meme vermeyin tokken bile. Sütünüz yeterli mi peki sağdınız mı hiç , bu arada mama daha çok tok tutar ve hızlı gelir o yüzden rahat uyur