Bilinmeyenn34 5 bucuk aylik kizim var duzenli olarak sacimi boyatiyorum hamileykende boyatiyordum cok sukur evladim saglikli. Siz kendinizi iyi hissedecekseniz organik boyalari tercih ederek boyatin icinde amonyak filan olmadigi icin hem yakmiyor hemde daha az zarar veriyor ayrica siz ne kadar iyi olursaniz bebeginizin enerjiside o kadar guzel olur.