3 aylık bebeğimin kakasinda ara ara nokta kadar kan gördüm ve pisigi çoktu yani çatlak oluşmuştu doktor baktı catlaktan gelir dedi ve pişik kremi verdi kullandım düzeldi biraz. Bugün yine mukus ve kan gördüm sebebi nedir başına gelen var mı bu seferki kan nokta gibi değildi