elifugba cocugunuza öyle bi kotuluk ediyorsunuz ki. beyninin gelisimi 3 yasina kadar yuzde 90 tamamlancak ve tv ye maruz kalinca beyin gelisimi duruyor. hatta olumsuz etkileniyor ve nöron baglantilarini kuramıyor. halbuki her dk gelisen bi beyinleri var şu anda. lutfen ev isleri icin bunu yapmayin bebeginize. bırakın isler aksasin. birakin gerekirse yapmayin, yarim yamalak yapin ama bunu bebeginize yapmayın.
benim de arkadasim ayni sizin gibi yapti. cocuk buyulenmis gibi tv karsisindaydi hep. simdi 3 yasini geçti konusamiyor. otizm oldu.
apartmanimda bi komsum var. onun cocugu da 4 yasinda. tv karşısına oturturdu hep is yapcam diye. sonuc öğrenme güçlüğü var. adam akilli konusamiyo. baska eksiklikler var.
yapmayin allah askina ya. lutfen