Döküntü olması hastalığın artık geçmesi ve vücuttan atılması belirtisiymiş endişelenmeyin demek ki iyişeliyor artık. Oğlum da 2 hafta önce oldu biz de döküntü olmadı ama ağzında üst damağında yaralar oldu hastalıktan, doktor bir krem vardı damağına sürdük 2 günde geçti.