sinemtokcan merhaba kızlar burun dolgusu yaptıranlardan fikir almak istiyorum yarın yaptıracağım inşallah acısı çok oluyor mu daha sonra şikayetler ne zaman bitiyor en merak ettiğim bir de memnun musunuz?
Moana sinemtokcan ben yaptırırdım memnun kalmadım burnum yandan düzgün ama ondrn baya büyük duruyor. Ağrısı da pek yok
sinemtokcan Arimayaa ben izmirde alsancak estecln diye bir kliniğe yaptıracağım prof dr yapıyor fiyat 2500
Arimayaa sinemtokcan tavsiye üzerine mi yoksa siz kendiniz mi arastirdiniz? Şimdiden mutlulukla kullanın