Bu evde 2senem ilk 750tuttum mayısda senem doldu 1bin lira oldu kiram ve 4ay sonra tekar 500₺istedi ev sahibi bizde kabul ettik bu ay 1.500₺verdik ocak ayında tekar zam yapacagını söyledi ve kira 4bin istiyor yıl başında eşimde karşı çıktı taekar zam yapamazsın dedi devdet %25oranda zam yapabilirsin dedi ev sahibi bn istegim yaparım dedi tehdit etti şubat kadr 1.500₺sonra kirs 4bin diye söyluyorlar eşimde olmaz diye söyleyince evi bosalt dedi eşimde mahkeme başvur devlet çık derse çıkarım yoksa çıkmam dedi nasıl bir yol izlememiz gerekiyor