Kızlar yüzümde ben aldırdım baya sıkıntılı olmuştu doktor antibiyotik ve dolarex yazdı , bebegm 3 buçuk aylık , ((doğduğundan beri mama ve anne sütü gidiyoruz az emiyordu son 10 gündür hıc emmiyor neyse ben sürekli denıyorum yinede ))dun ilaç kullandım ilk defa bugünde sabah kullandım acaba denemeye devam etmek istiyorum emzirmek ıcın ne zaman etmeliyim sizce