Merhaba kızım 3 aylık doktoru daha iyi verir diye muayene için gittiğimizde ona verdik ben kucağıma dik yatırdım ama 2 3 seferde hızlı hızlı şıktı her seferinde kızım dışarı çıkardı peçeteyle ağzına vermeye çalıştı peçete emdi zaten yüzde 70 i boşa gitmiştir bişey olmaz dedi ama napsam