iki haftasonu 28 aylık kızıma tuvalet eğitimi vermeye çalıştım 2 gün bekledim asla tuvalete çişini yapmadı.. bu hafta bi kaç kez kakasını yaptı ondanda korkuo galiba yapmadan önce ağlıyor sürekli tuvalete gidip geliyor yaparken ağlıyor yaptıktan sonra mutlu alkışlıyor falan… napmak lazım bunun yöntemi nedir çiş kaka panosu aldım çok ilgilenmedi bezine yapmak kolay mı gelio ben mi yanlış yapıyorum anlamadım