tostosata geçen kış kızım 1 yaşındaydı (Kasım doğumlu) montları hiç rahat kullanamadım ama arkadaşım içi yünlü e bebekten bi tulum almış, altına bi alt üst takım giydirip üzerine de tulumu giydiriyordum çok rahat ettim.. 15 tatilde eşimin memelektine gittik kar falan yağmıştı hep onu giydirdim