Narin Doktorumuz kontrollerde kendi yaptı kalça muaynesiniz ultrasona gerek yok dedi.Hatta bebeğimin canı bayağı bir yandı iyice kontrol etti yani.Ama yinede yaptırsam mı diyorum. Yaptırmayan var mı?
Sumeyya Narin ben tamda bugün yaptırdım canım doktor kendi bakmıyor ultrasyon bölümüne gönderiyor orda bakıyorlar sonucu o an veriyorlar sende doktora gösteriyorsun bence yaptirin
renkliruya Devlette çocuk doktorundan randevu alın o yönlendiriyor.. 5 dakika bile sürmüyor.. Yaptırmakta fayda var..
Ozdamar_elif Narin elle muayene kabul edilmez diye tahmin ediyorum sağlık ocağı kalça cickikligi için usg yaptırmanızı söylüyor daha sonra sonucu onlara gosterip fotokopisnini çekip aliolrhem içiniz daha rahat olur bence usg çektirin🤗