Kızlar ayakta sallaniyor normalde istemedi ayakta sallanmak attırıyor kendini
bu ara 1.2 haftadır beşikte sallaniyor evde sonra ayağıma alıyorum ayakta sallanmıyor ağlıyor niye acaba beşik istiyor babası besige koyup sallıyordu alışmış olabilir mi ? Biara daha böyledi düzeldi anlamadm
Gittiğim yerde zor oluyor