Aysesakaryaa Kızlar bebeğime şeftali püresi verdim kabız oldu poposunda çatlak var nasıl geçirebilirim çatlağı yırtık gibi duruyor :(
Nisan4523 Aysesakaryaa Doktora götürün. Eğer ki gidebilme şansınız yoksa şu an eczaneden anestol pomad ve fito krem alın bunları sürün günde üç defa. Makat çatlağı olduğu zaman bebeğime bunları yazmıştı doktorumuz. Çok rahatlatıyor.
AcarHHF Aysesakaryaa evet kesinlikle doktora götürün .ben zeytinyağ sürerim geçer diyerek erteledim dhaa kötü oldu .doktorum 2 krem verdi karıştırarak sürdüm 10 günde anca biraz düzeldi. İhmal etmeyin
AcarHHF Aysesakaryaa bir de bebek de olsa acidigi için kaka yapmaktan kaçınıyor .kakası sertlesince çok daha fazla zorlanıyor ağlıyor