Handiko Kızlar bebeğim 1 aylık memeyi tutmadığı için sağıp veriyorum. 2-3 saatte bir 90 cc veriyorum. Acaba az mı veriyorum? Var mı benimle aynı durumu yaşayan
Bebegimucizem Handiko doyup doymadığını anlamıyor musun mesela huzursuzlugu var mı beslenme sonrası keyifsiz mi çişli bez sayısı az mı vb bunlara dikkat ettiyseniz doyuyordur. Her bebegin midesinin alacağı kapasite farklı çünkü
[silindi] Handiko bebeğinizin kilosunu gram olarak 56’ya bölün çıkan rakam 2-3 saatte bir en az vermeniz gereken yani ihtiyaç duyduğu cc miktarıdır. Ör; 5000gr/ 56= 89,2 CC (2-3 saatte bir) Dr umuz bu şekilde ilerlememi söylemişti o aylarda.
Mires Handiko Bende sağıp veriyorum memeyi tutamıyor. Doktora sordum günde en az 300 cc vermem gerektiğini söyledi
Rahmeli Biz bir bucuk aylığız ikizlerim prematüre oldukları için henüz dogmamış sayılırlar🙃bende hep sagdım küvezde biberona alıştıkları için emziremedim.biri 50 diğeri 60 alıyor ama bir saat aralarla besleniyorlar
Handiko Bebegimucizem huzursuzluğu oldu mu daha fazla veriyorum ama çiş kakası normal yapıyor yani günde 2-3 kere kaka her bez değiştirdiğimde de çiş yapmış oluyor
Handiko [silindi] çok teşekkür ederim 🙏🏻 Bu hesaba göre 76 cc vermem gerekiyor doğru veriyorum o zaman
[silindi] Handiko rica ederim çıkan değerden az olmadıkça, fazla olmasında sorun yok. Tabi bebeğiniz emmek istiyorsa ve emdikten sonra kusma vs gibi reflü problemleriniz yoksa.
Handiko [silindi] canım reflü problemimiz var başında 24 saat nöbet tutuyoruz çünkü ağzından ve burnundan kusuyor. Burundan da kusunca nefes alamıyor hemen sırtına vuruyoruz kendine gelsin diye. O yüzden fazla vermeye de çekiniyorum
[silindi] Handiko Öylese çokta fazlasını vermeyin ve minimum 2,5 saatte bir doyurun mide boşalma süresi yaklaşık öyle oluyor o dönemde midesi boşalmadan verirseniz sindirilmiş sütle karışınca kusma çok oluyor. Bizdede reflü var ben 45 güne kadar önce 2 sonra 2,5 saatte bir doyurdum. 45den sonrasında 3 saat dolmadıkça beslemedim hatta geceler 3,5-4 saati buldu uyuyorsa. Gelişimide çok şükür iyi ilerledi böyle yapınca kusması azaldı ve kilo kaybettirmedi.