MinelAskEla Kızlar bu markaların çayını alan var mı ? Bi hep çaykur ve lipton alırdık. Ama şimdi bu marketin çaylarını denemek istiyorum acaba hangisi güzel ? Hangisini önerirsiniz ? Öncelik olarak 500 gr olarak almayı düşünüyorum
Ikrazumra19 MinelAskEla hic denemedim kendimi bildim bile ailemde caykur tiryaki slir bizde evlendigimizden hem ondan iceriz
mucizem3006 MinelAskEla bim de ki Berk çayı aldım bir kere beğenmedim yavan geldi, Çaykur seviyorum ben
Beh1108 MinelAskEla ben a101 in çayını kullanıyorum bence fiyatına göre gayet iyi diğerlerini zaten hiç denemedim bilmiyorum ama herkesin damak tadı farklı oluyor dediğiniz gibi siz hepsinden azar azar alıp deneyin
Cansualisa MinelAskEla Çaykur liptonnn annem almıştı hiç memnun kalmadı yine karıştırıp Çaykur’la içti😀