Mirayasel42 Kızlar dün doktora götürdüm ve egzama olduğunu öğrendim vücudunda şampuan ve krem olarak sizce hangısını kullanmalıyım önerdiğiniz temiz içerikli ürünler var mı krem yazdı bir hfta kullan dedi ama ben şampuan ve vücut kremini degıstırmek istiyorum
Whatornot Mirayasel42 benim elimde egzama vardı senelerce çektim sonra biri beyaz dut önermişti. Kuru beyaz dut suyun içinde kaynatıp sıcakken soğuyana kadar elimle dutları parçaladım. Komple geçti hatta tekrarlar diye düşünmüştüm o da olmadı
simsimum Mirayasel42 minidolin şampuanı kullanabilirsiniz bir de instagramdan hemsireanneninonerileri diye bir sayfa var orada önerdiği iki ürün var onları da alabilirsiniz
livanurvealpinannesi61 Mirayasel42 mustela yada minidolin alabilir siniz ikisi de alerji ve egzama için.
elisamom2022 Mirayasel42 mustela steletapio krem var onu kullanıyorum kızımda cildi atopik bu kremin şampuanı da var beraber kullanmak gerekiyor direk geçiriyor
Diloooo Whatornot nasıl dut acaba bende de var krem kullanınca gecer sonra gene Cıkıyor bende fazla yok sımdı bebegım bir aylık doktor kırmızı yaralara egzama dedı kremler kullanıyoruz ınsallah atlatırız
MinelAskEla Whatornot merhaba benim de saç derimde oluşmaya başladı. Kurutulmuş dut olurmu evde var çünkü kaynatsam onu sürsem etki edermi ki
Diloooo Mirayasel42 bize de egzama dedı canum gecmıs olsun sızede bize müstelanın herseyını aldırdı doktor onu kullanıyoruz ınsallah atlatırız beklıyoruz kullanıp sonuc görürüz
livanurvealpinannesi61 Mirayasel42 mustela nın hassas ciltler için olan şampuanı var mustela steloptia egzama alerji için onu mu kullanıyor sunuz
Diloooo elisamom2022 gecmus olsun canım aynı bu dedıklerini kullanıyoruz bizde ne kadar sürede etkı oldu acaba
Mirayasel42 elisamom2022 bende doğduğundan beri kullanıyorum bir sıkıntı olmamış tu ama bu yenı oldu 7,5 aylık
DuhasMom Mirayasel42 bebek egzamasi 2 yasa kadar geciyor. Benim oglandan da cok cektim dogdugu gunden itibaren vardi. Doktorum Sadece mustela kullanmami istedi ve vucudunu her gun nemli tutmak gerekiyormuş. Egzama kremi degil ama cok kasintisi oldugu zamanlarda surebilecegim kortizonlu bi krem vermisti maksimum 5 gun kullaniyosun. 1 yasindan sonra tamamen gecti
Mirayasel42 DuhasMom 1 hfata kullanmak için bizede krem yazdı bende onu kullanmaya başladım bugun insallah geçer gecmıs olsunnsiiznde