Kızlar eşimin sigortası yok ben ev hanımıyım. Özel hastaneler malum yıllar önce gyno adlı bır fitil kullanmıştım. Bu vajinal mantara ıyı geldıgını bıldiğiniz bıtkısel yontem var mı yanma ve kasıntı var emızırme dönemindeyim yardımcı olursanız bu konuda sevınırım