AlminaLina aynı durumdayız. Yapmadığım diyet kalmadı benim de. Süt ürünleri yumurta kuruyemiş tahin vs. alerjik herşeyi kestim onun dışında gaz yapar diye taze meyve sebze baklagil hiç bişey yemiyorum ama yok faydası. Ya sütüm çok gazlı ya emerken çok hava yutuyo ya da bağırsakları hiç gelişmemiş. Benim eşim de aynı şeyi söylüyo bi gün boyunca emzirme mama verelim bence gazı geçcek diyo. Ama benimki emmeden durabilcek bi bebek değil işte. Bütün uykuları memeyle başka hiç bi şekilde uyumaz. Hadi uyuttuk diyelim gece bin kere uyanır emer emzirmezsem asla uykuya dönmez katıla katıla ağlar. İnanın artık ben de diyorum biberonla mama vereyim belki meme reddi yapar emmeyince de gazı biter. Çünkü onun öyle kıvranmasına artık dayanamıyorum psikolojim bozuldu.