Yildiz52 Dün geceden beri aşırı basım ağrıyor midem de çok bulanıyor kuscak gibi oluyorum kızlar migreni olan var mı böyle mi oluyor migren acaba ?
Dedimolabilir Yildiz52 inanirmisin ayni seyi yasadim ben hayatimda boyle bas agrisi yasamadim. Hamileyim diye mi acaba dedim ama ilkkez oldu acaba havasalmi bir iyi bir kotu havalar.
Kk41 Yildiz52 basının bi bölgesi mi . Beni im sol gözümle şakağıma kadar agrırr hiç durmaz. Bulantı da yapar aşırı
Moniza Bebisler yoruyor ondan oluyor sanırım bende haftada 2 defa oluyor çok çok kötü bir durum geçmiş olsun
Yildiz52 Moniza bende de sık sık olmaya baasladi kafam zonkluyor resmen birde mide bulantısı çok kötü sağolun
Azraadaa Yildiz52 o zaman başınızı yıkayın bol bol agri kesici icme şansın varsa içebilirsiniz. Birde kolonya ile başınıza alnınıza masaj yapın.